Vitajte!!!

21.11.2010 17:32

Chcem Vás všetkých privítať na mojich stránkach vamp-diaries.webnode.sk, ktoré som sem presťahovala zo starej adresy, ktorú už nebudem ani spomínať. Mala som s ňou problémy, pretože niekedy stránka úplne vypadla a nešla načítať. Tak po dlhom zvažovaní som sa rozhodla, že spravím novú. Ako môžte vidieť, všetko je tu rovnaké až na zopár menších úprav v menu, ktoré je teraz prehľadnejšie ako pre vás, tak aj pre mňa (už som v tom mala chaos). Taktiež som spravila nový dizajn :) Pridala som do menu novú sekciu EXTRA, kde nájdete Songlisty k jednotlivým epizódam s piesňami, ktoré si môžte aj vypočuť, ďalej tam sú informácie o jednotlivých knihách VD, videá z VideoWeaku a v najbližšej dobe pribudnú aj Animácie a Hlášky ku každej epizóde. Taktiež ešte musím popracovať na GALÉRII, v ktorej sa momentálne nenachádzajú skoro žiadne fotky. Ale to budem riešiť až zajtra. 

Túto stránku beriem ako pokračovanie tej starej, takže som tu nechala staré počítadlo návštev a dátum spustenia stránok (23.novembra 2008) a aj Spriatelené stránky, ktoré prosím, aby si zmenili starý odkaz na tento nový.

 

To je na dnes všetko, čo by som k tomu chcela povedať, takže ešte raz VITAJTE!!

                                                                                Your visa2 :)