2x09 Katerina: Webclip

21.11.2010 15:19

Konečne sa objavil webclip k ďalšej epizóde.

 

Jeremy: Mám to.

Bonnie: Ďakujem.

Jeremy: Áno.

Bonnie: Kde je Elena?

Jeremy: Ona...povedala, že dnes nepôjde. A čo robíš dnes ty? Nechceš zájsť do Grillu, zahrať si biliard? Rezervujem stôl.

Bonnie: Prečo? 

Jeremy: Prečo, čo?

Bonnie: Nikdy si sa ma neopýtal, či chcem hrať, tak prečo teraz?

Jeremy: Neviem. Bola by to zábava. Ale to nevadí.

Bonnie: Nie! Hej, dobre. Iste, len...

Jeremy: Len čo?

Bonnie: Ide o to, že si Elenin brat...Jasné. Len biliard mi veľmi nejde.

Jeremy: Áno, ty možno áno.

Luka: Hej, prepáčte! Neviete kade sa ide do kancelárie??

Jeremy: Oh áno. Tamtými dvojitými dvermi, rovno vpred. Potom zabočíš doľava a tie prvé dvere vpravo. Musíš tu byť nový?

Luka: Áno, to som. Je to len trochu ťažké. Moje meno je Luka.

Jeremy: Ja som Jeremy a toto je Bonnie.

Luka: Ahoj, Bonnie!

Jeremy: Počuj Luka, mám to vlastne po ceste, tak poď so mnou. Je to trochu mätúce. 

Luka: Dobre, ďakujem. Rád som ťa spoznal Bonnie.